Toimitus- ja maksuehdot

Tuotteet, tuotehinnat ja toimitusmaksut

Verkkokaupan hinnat koskevat vain verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita, sekä tuotteiden toimituksiin liittyviä kuluja. Myymälän hinnat ja toimituskulut voivat poiketa verkkokaupan hinnoista. Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Pankkien verkkomaksut, Mastercard, Visa ja Visa electron korttimaksut sekä lasku- ja osamaksumahdollisuus myös kuluttajille.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Seinäruusu toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilaustavat

Tuotteet voi tilata verkkokaupasta, sähköpostilla tai puhelimitse. Myynnin sujuvuuden ja varmuuden vuoksi toivomme, että asiakkaat käyttäisivät ensisijaisina vaihtoehtoina verkkokauppaa ja sähköpostia.  Verkkokaupan hinnat, toimitusmaksut ja palautusoikeus koskevat vain verkossa tehtyjä tilauksia.

Yksityishenkilöiden ja yritysten luottotiedot tarkastetaan, jos tilauksia tehdään laskulle. Edellytämme henkilötunnuksen tai Y-tunnuksen antamista luottotietojen tarkastusta varten. Noudatamme voimassa olevaa henkilötietolakia.

Tilausprosessi ja asiakkaan informointi

Kun olet tehnyt tilauksen, saat sähköpostiin viestin vahvistukseksi siitä, että olemme ottaneet tilauksen vastaan. Tilaukset otetaan käsittelyyn viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon, ilmoitamme kun tuotteet voidaan noutaa myymälästä.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme 15€/lähetys lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Yli 250€ tilauksissa ilmainen toimitus. Toimitusmaksut koskevat vain verkkokaupasta ostettuja tuotteita, tarjoukset eivät koske myymälästä, sähköpostitse tai puhelimitse tehtyjä tilauksia.

Postin kotiinkuljetus

Postin Kotipaketti -palvelu; vastaanottajalle soitetaan jakeluajankohdan sopimiseksi pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä lähetyksestä. Tuotteet kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana (klo 9-21). Tätä vaihtoehtoa käyttäessäsi muista antaa puhelinnumerosi, jotta tiedustelu sopivasta ajankohdasta voidaan tehdä. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, postitetaan hänelle soittopyyntö jakeluajankohdasta sopimiseksi. Palvelun hinta 19,90€.

Toimitusajat

Toimitusajat ovat suuntaa antavia. Päivinä ilmoitetut toimitusajat ovat arkipäiviä. Varastossa olevat tuotteet voimme lähettää aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen teosta. Mikäli haluat itse noutaa tilauksesi meiltä, ilmoitamme henkilökohtaisesti, kun se on noudettavissa myymälästämme. Tilaukset, jotka koskevat useampaa tuotetta joilla on eri toimitusaika, postitamme samalla kerralla, sen tuotteen mukaisesti, jolla on pisin toimitusaika. Joskus saattaa käydä niin, että tuote on täysin loppunut tehtaan varastosta, jolloin se jää jälkitoimitukseen. Otamme tuolloin yhteyttä ja ilmoitamme uuden arvioidun toimitusajan, jonka jälkeen voit itse päättää, pidätkö tilauksen voimassa pidemmästä toimitusajasta huolimatta vai perutko tilauksen.

Seinäruusu ei ota vastuuta asiakkaan mahdollisten remonttiaikataulujen muutoksista, eikä vastaa tuotteiden toimituksiin vaikuttavien kolmansien osapuolien toimitusaikojen muutoksista. Juhlapyhien ajat sekä lomakaudet voivat vaikuttaa viivyttävästi toimituksiin.


Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla verkkokaupasta tehdyillä tilauksilla on 14 päivän palautusoikeus siitä lukien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos tuote ei jostain syystä miellytä, voit palauttaa tuotteen omalla kustannuksella myymäläämme. Toimitamme veloituksetta mallipaloja tapeteista, joten voit varmistaa värisävyn ennen varsinaista tilausta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Tapettirullien tai tarrojen läpinäkyviä muovikelmuja ei saa avata. Värisävyt tulee tarkastaa ennen avaamista. Tapettitilausten pakkauksissa on ohjeet reklamaatioita varten, mikäli tuote on vioittunut tai siinä on valmistusvirhe. Reklamaatioaika on 30 päivää, joten vaikka et heti tapettia tai tarraa asentaisikaan, tarkista tuote päällisin puolin heti. Tapetit tulee tarkistaa myös vuotien leikkausvaiheessa valmistusvirheiden varalta. Tapetoitaessa tapetti seinään, hyväksytään samalla tapetin laatu ja oikeellisuus.

Poikkeukset palautusoikeudessa

Emme hyväksy takaisin ylimääräisiksi jääneitä rullia. Asiakkaan tulee varmistaa menekki ennen tilausta. Autamme tarvittaessa menekin laskennassa. Huomaathan, että laskemme tapettitarpeen aina tietyllä kaavalla, ja esimerkiksi tapetointitapa saattaa vaikuttaa tapetin menekkiin.

Emme myöskään hyväksy palautuksena postista noutamatta jääneitä tuotteita. Tuolloin perimme toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.

Palautusoikeus ei koske mittatilauksia, tai omasta kuvasta tehtyjä tapetteja, ellei niissä ole valmistusvirheitä.
Etäkaupassa palautusoikeus ei koske yritysten tai yhteisöjen välillä tehtyä kauppaa, ellei tuotteissa ole todettu virheitä. Palautusoikeudesta voidaan sopia tapauskohtaisesti ennen kaupan tekoa.

Tuotteen palautus

Palautettava tuote on pakattava huolellisesti, jotta se säilyisi vahingoittumattomana. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa palautuksessa, menetät oikeuden saada hyvitystä tuotteesta. Palautettavassa paketissa on oltava mukana palautuslomake täytettynä. Mikäli olet jo maksanut tuotteen, maksamme hyvityksen sinulle, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, poistamme laskun, kun palautus saapuu meille.

Palautuksista tulee aina olla ensin yhteydessä myyjään joko puhelimitse (040 554 9894) tai sähköpostilla (info(at)seinaruusu.fi)!

Virheellinen tuote ja reklamointi

Kaikkien tapettitilausten mukana tulleita työohjeita tulee noudattaa täsmällisesti. Ensisijaisesti korvaamme vialliset tuotteet uusilla. Työ- ja reklamointiohjeiden noudattamatta jättäminen johtaa korvauksen menetykseen viallisista tuotteista.

Asiakas vastaa osaltaan siitä, että tuotteiden mukana tulevat ohjeet tarkistetaan ja annetaan töiden tekijälle luettavaksi, ja että töiden tekijä toimii näiden ohjeiden mukaisesti. Mikäli ohjeita ei noudateta, tai niitä ei anneta luettavaksi, ei Seinäruusu vastaa virheellisten tuotteiden reklamoinneista. Tämän takia on erityisen tärkeää että asiakas valvoo töiden suoritusta. Huomaathan, että reklamaatioaika on 30 päivää.

Hyvitys tuotteista

Mikäli palautus on ollut asianmukainen ja ajallaan saapuva, palautamme tilauksen mukaisen summan tilillesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. 

HUOM. Seinäruusu pidättää oikeuden periä vääristä ja aiheettomista palautuksista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta, yritykseltä tai yhteisöltä.

Mihin palautan?

Tuotteen voi palauttaa myymäläämme osoitteeseen Seinäruusu, Sammonkatu 13, 33540 Tampere. Asiakas vastaa palautuskuluista itse. Olethan yhteydessä myymäläämme asian sopimiseksi joko puhelimitse 040-554 9894 tai sähköpostilla info (a) seinaruusu.fi.

Muuta

Kaikkiin tilauksiin kuuluu suomenkieliset työohjeet tuotteiden kiinnitykseen.